Skip to main content

Ale ik bel krijg ik te horen dat nummer niet in gebruik is. Als mensen mij bellen krijgen zij hetzelfde te horen. Mijn sim is pas overgezet van telfort naar kpn. Voorals nog niet blij mee

Ale ik bel krijg ik te horen dat nummer niet in gebruik is. Als mensen mij bellen krijgen zij hetzelfde te horen. Mijn sim is pas overgezet van telfort naar kpn. Voorals nog niet blij mee

 


Hi @Apelcity, niet zo handig zeg :frowning2:

Zou je je toestel eens 2 keer (na elkaar dus) helemaal uit willen zetten en daarna weer op willen laten starten? Dat zorgt er vaak voor dat je weer goed verbinding maakt met het netwerk. Mocht dat niet werken, zou je dan je mobiele nummer én simkaartnummer in het opmerkingsveld van je profiel willen zetten en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kijk ik even met je mee!


Bedankt. Uit en inschakelen heeft niet gewerkt. 

Bij mijn profiel zie ik geen opmerkingenveld. 


Bedankt. Uit en inschakelen heeft niet gewerkt. 

Balen :slight_frown:

Bij mijn profiel zie ik geen opmerkingenveld. 

Helemaal onderaan heb je een veld waar ‘Persoonlijke opmerkingen’ bij staat, die mag je hiervoor gebruiken!


Heb ik nu gedaan. Tel. nr en sim nr.

 


Bedankt!

Ik zie dat er iets niet helemaal goed is gegaan met de update, dit heeft een achterliggende afdeling in de gaten en ze zullen op korte termijn handmatig alles goed gaan zetten. Ik kan dit zelf niet, anders had ik het uiteraard direct voor je geregeld. Hoe vervelend het ook is, even afwachten is nu echt het enige dat je kunt doen :confused:


Inderdaad vervelend. Maar ik zal afwachten.

Kan niet bellen en gebeld worden dat is wel een kleine ramp.


Hi @Apelcity, ik zie nu je privébericht met dat het allemaal weer in orde is gelukkig, helemaal top en bedankt dat je het nog even liet weten!