Skip to main content

Sinds een aantal weken is mijn nummer-id niet zichtbaar bij de contacten die ik bel. Heeft waarschijnlijk te maken met de simkaartaanpassing(van Telfort naar KPN) . Ik zie dat een aantal mensen dat ook hebben gehad en dat het opgelost is maar niet hoe. Wat moet ik daar voor doen.

Ik heb daar ook last van. Hoe lossen we dat op?


Telefonisch contact gehad met KPN. Duurde wel in totaal bijna 3 kwartier nadat na een half uur door KPN het gesprek afgebroken werd. Opnieuwe gebeld en uiteindelijk bleek aan KPN-kant de instelling fout te staan. Waarschijnlijk na de update van de simkaart. Door een medewerker van KPN is dat op de server van KPN aangepast. Die belde na de aanpassing weer terug om te checken of het allemaal goed ging en dat was het geval. Dus uiteindelijk opgelost. Jammer dat je als klant na een update van de simkaart(van Telfort naar KPN) zelf van alles moet ondernemen om de fout van KPN te herstellen. 


Hi Brillie, welkom hier. 

Wat rot dat het zo lang heeft moeten duren bij de klantenservice, het is inderdaad letterlijk een druk op de knop. Mijn oprechte excuses hiervoor. 

Ik vind het wel fijn om te lezen dat alles nu weer goed werkt. 

Dankjewel voor je begrip.Â