Skip to main content

Mijn SIM is geactiveerd en kan zelf gewoon bellen. Echter als mensen mij proberen te bellen krijgen ze regelmatig te horen dat het gekozen nummer niet in gebruik is

Hi O, welkom hier. 

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 
 


@o837, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 


Lotgenoten, ook ik had enkele weken last van: Als ik niet op tijd opnam kreeg de beller te horen: “Dit nummer is niet in gebruik.” Ik kon wel gewoon bellen. Ook kon ik opnemen en telefoneren als ik op tijd was. Na twee dagen googelen gaf ik het op en heb de klantenservice van KPN gebeld. Servicemedewerker KPN "Jean” vond de oorzaak! Als je dit probleem ook hebt: Bel klantenservice KPN 08000402. Zeg dat je op forum.kpn.com hebt gelezen dat de “doorschakel-instellingen / VOLTE instellingen” gecontroleerd en eventueel gewijzigd moeten worden. Met dank aan Jean van KPN.  Ik hoop voor jullie dat dit probleem dan ook is opgelost.