Skip to main content

Hoi,

 

Vandaag zou mijn nummer overgezet worden. Dit is helaas nog niet gebeurd. Ik heb hiervoor al een hoop gedoe gehad met KPN en betaal nu al 3 maanden voor niks, dus ik hoop dat dit snel geregeld kan worden.

Beste @Nummer niet overgezet, welkom! Ben je al over naar KPN, maar met een verkeerd nummer of is jouw ‘lijn’ helemaal nog niet over naar ons? Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer? Ik kijk graag met je mee. 


Het is een iets ingewikkelder verhaal. Ik heb voordat ik op vakantie ging heb ik een nieuwe telefoon besteld met een abonnement, inclusief nummerbehoud. Blijkbaar heeft KPN na 2 mails zomaar mijn abonnement in werking gesteld terwijl mijn huidige bij TELE2 nog liep 😞. Ik betaal nu dus al 3 maanden voor een abonnement wat ik niet gebruik. Na het bellen met KPN is er eigenlijk gezegd van ja we kunnen niks voor je doen dus bekijk het maar. Nu zou nog wel vandaag 30-11-2020 mijn Tele2 nummer (eindigt op 24) overgezet worden naar mijn lopende KPN abonnement. Dit is dus nog niet gebeurd.


Nummer is zojuist overgezet, bedankt. 
Klopt het dat mijn Tele2 abonnement ook gelijk stop is gezet door jullie?

 


Ik had nog niets gedaan, zeg ik maar meteen eerlijk! Ik begrijp dus dat jij nummerbehoud aangevraagd had, dat wij je uiteindelijk een nieuw nummer hadden gegeven en nu achteraf alsnog jouw nummer van Tele2 overgenomen hebben? In dat geval zal jouw abonnement bij Tele2 inderdaad ook opgezegd zijn. Hebben zij iets van een ‘Mijn Tele2'? Dan zou je dat ook moeten kunnen zien daar. Als ik nog iets voor je kan doen, laat je het dan weten?