Skip to main content

Ik wil overstappen van KPN naar een andere provider. Gister opgezegd met afkoopsom en gelijk in het gesprek met KPN is mijn nummer afgesloten. Ik kon niks meer vragen of dergelijke, heel raar. Nu is het aanvragen bij de nieuwe provider omdat mijn nummer volgens KPN nu niet overdraagbaar is. Het nummerbehoud aanvraag wordt steeds afgewezen. Ik zit zonder telefoon en kan niet eens de klantenservice van de KPN bereiken. Ik wil graag een oplossing zodat ik zo snel mogelijk weer bereikbaar ben.

Ook kan ik geen 1 medewerker spreken via een chat. Dit is mn enige mogelijkheid..

Hi @JannekeSD, wat rot dat het zo stroef loopt met de overstap en behoud van je nummer. Ik begrijp goed dat je dat zo snel mogelijk opgelost wilt hebben.

Ik raad je aan om contact op te nemen met onze klantenservice. Dat kan telefonisch, als je een ander toestel voor handen hebt/kan lenen, of via chat. Mogelijk kan het nummer geheractiveerd worden, waarna het overnemen van het nummer wel mogelijk is. Mijn collega van de klantenservice helpt je dan verder om het zo snel mogelijk op te lossen.