Skip to main content

Ik ben recent overgestapt van T-Mobile naar KPN met nummerbehoud. Nu heb ik een nieuwe simkaar gekregen en geactiveerd. Helaas kan ik niet bellen met de simkaart, maar heb ik wel internet. Het nummer is een 097 nummer en niet het nummer waar ik nummerbehoud voor heb aangevraagd. 
Verder heb ik wel sms’jes ontvangen van KPN dat mijn sim geactiveerd was en mijn nieuwe abbonement inging.

Moet ik een nieuwe sim aanvragen? E-sim aanvragen lukt ook niet omdat je sms nodig hebt. 

Hoi @XFMir en welkom op het forum! Gek dat het een 097-nummer is geworden. 😕 Je hebt niet toevallig een abonnement met alleen internet afgesloten? Ofwel een Internet Only abonnement? Hierbij krijg je namelijk inderdaad een 097-nummer. Mocht dat niet het geval zijn, dan is het het snelste om hierin met ons te bellen via 0800-0402. Spreek in dat je een storing hebt, en dan zou je altijd iemand aan de lijn moeten krijgen. Mocht dat niet lukken, laat het hier gerust weten! 


@XFMir eerst eens nagaan wat je besteld hebt bij KPN. Ik neem aan dat je een Sim only abonnement besteld hebt voor je mobiele telefoon. KPN geeft voor tablets een Sim kaart met 097 nummer. Mocht je dus voor een mobiel een Sim only besteld hebben bel 0800-0402 (gratis) of ga bij een KPN winkel langs. 


Hey, ik ben naar de KPN store geweest en heb een nieuwe SIM ontvangen. Waarschijnlijk had ik een verkeerde SIM ontvangen.


Oh gelukkig! Fijn dat alles nu weer werkt en bedankt voor het terugkoppelen!