Skip to main content

Mijn nummer is nu nog bij een andere provider. Beste klant, op 01-12-2021 zetten wij uw mobiele nummer ………. over naar KPN. Dit gebeurt tussen 11.00 en 16.00 uur. Groet, KPN

 

Werkt de simkaart die ik nu heb vanaf 11:00 niet meer? Moet ik dan de KPN simkaart gebruiken? Of is dat pas na 16:00? Dat ik nog wel bereikbaar ben in die tussen tijd.

Nee @xrebeccax 

In principe duurt dat maar kort. Je laat de ‘oude provider’ simkaart in het toestel zitten totdat de verbinding wegvalt. Dit gebeurt ergens tussen 11.00 en 16.00 uur. Dan plaats je de nieuwe (KPN) simkaart die dan het nummer heeft overgenomen.


Goed dat je je vraag hier stelt @xrebeccax! Het klopt wat @RBxx schrijft. Zodra jouw huidige simkaart ‘geen netwerk’ meer heeft, is het nummer overgeheveld naar ons. Je kunt op dat moment onze simkaart gebruiken. Die doet het meteen (hooguit je toestel uit- en aanzetten). Je blijft dus bereikbaar die dag. Je moet dus alleen in de gaten houden of je huidige simkaart nog bereik heeft :blush:


Hallo @xrebeccax , is het vandaag goed gekomen met de overgang naar KPN met nummerbehoud?


Hallo @xrebeccax , is het vandaag goed gekomen met de overgang naar KPN met nummerbehoud?

Het is gelukt, het was al rond half 12. Super service!!