Skip to main content

Beste lezer,

 

Na 1,5 maand proberen een fout van een medewerker van de klantenservice op te lossen wat tot op de dag van vandaag niet is gelukt probeer ik het hier omdat ik ten einde raad ben. 
 

Gisteren 21 november ben ik om 12.23 gebeld door een collega van de klachtenafdeling. Wij hebben het e.e.a. besproken omtrent onderstaand bericht. Er zou een nummerportering plaats vinden waardoor ik gisteren of uiterlijk vandaag smsjes had moeten ontvangen. Helaas nog niets mogen ontvangen. Vandaag (22 nov) weer gebeld omdat ik een mail zou krijgen van de collega met daarin de afgesproken zaken. Mail niet gehad en heb begrepen van de collega dat de nummerportering moeilijk uit te voeren is. 
 

Als mij destijds was aangegeven dat het niet mogelijk was had ik het abonnement nooit afgenomen. 

Dit is de klacht die ik vrijdag 18 november online heb ingestuurd:

 Beste lezer,

 

Afgelopen september heb ik een abonnement met IPhone 14 afgesloten via jullie klantenservice. Het was de bedoeling dat het abonnement met nummer 06 16 XX XX XX per november in zou gaan omdat er een ander nummer opgezet moest worden. Het nummer wat moest worden overgezet is 06 36 XX XX XX. Dit was eerst een abonnement van KPN maar is per 12 november omgezet naar prepaid. Tot op heden is dit niet gelukt en betaal ik voor een toestel en abonnement wat niet de bedoeling was. Er is veel mis gegaan en ben al 1,5 maand inmiddels bezig om zaken te laten corrigeren. Ik ben zeer ontevreden over jullie klantenservice ( met uitzondering van een paar medewerkers). Ik wil dat het nummer 06 36 XX XX XX z.s.m. op het abonnement van 06 16 XX XX XX geporteerd wordt. Daarnaast wil ik op welke manier dan ook een volledige compensatie van de telefoonkosten die ik onterecht heb gemaakt terwijl duidelijk is aangegeven dat ik het abonnement pas per november wil laten ingaan.
 

Ik hoef geen excuses of sympathie ik wil het bovenstaande z.s.m. geregeld hebben. Mocht alles niet snel gebeuren dan wil ik mijn contract ontbinden omdat door een medewerker van jullie ik nu grote problemen heb.

 

Vanisha 

 

Goedemorgen @Vanisha en welkom hier op ons forum.

Leuk dat je ons via deze weg hebt gevonden ook al is de aanleiding dat natuurlijk niet. Ik kan je helaas nog niks toezeggen omdat ik daar te weinig informatie en context voor heb. Daarom wil ik je vragen om je forumprofiel in te vullen en een seintje te geven zodra je dit hebt gedaan. Dan kan ik je klantdossier erbij pakken en vanuit daar kijken of en zo ja, wat ik hierin voor je kan betekenen.