Skip to main content

Dan maar zo… misschien gebeurd er dan wat.

Beste KPN-ers.

Ongelofelijk na vele e-mails en 7 telefoongesprekken van minimaal 25 minuten.

Diep teleurgesteld in KPN. Mijn nummer meenemen vanuit een contract bij mijn ex werkgever naar een nieuw contract bij de KPN. Let wel het nummer blijft dus bij de KPN.

Verzoek was om dit versneld uit te voeren omdat het van KPN 1 naar KPN klein zakelijk gaat.

Normaal duurt dit een maand van de ene aanbieder naar de andere aanbieder.

Maar nee hoor...

Ergens zit er iets totaal mis in jullie organisatie. Gewoon mijn nummer meenemen en 7 maal hiervoor bellen of dat versneld kan plaats vinden. In elk telefoongesprek wordt ik doorgezet van KPN 1 naar KPN klein zakelijk of andersom. Elke keer de belofte dat het binnen een aantal dagen gaat plaats vinden. En dan elke keer weer die zelfde email krijgen waarin weer staat dat het toch pas op 05-02-2021 gaat gebeuren.
Quote
Datum van overzetten
Uw mobiele nummer wordt overgezet naar KPN op: 05-02-2021. Deze datum hebben wij afgesproken met uw huidige mobiele aanbieder.
Unquote
 
Nee ik ga van KPN naar KPN………
En jullie hebben al 7 maal telefonisch gezegd dat het nu gaat plaats vinden.
 
In de hoop dat er nu iemand op de juiste knop gaat drukken.
Met vriendelijke groet 
Johan van der Kruk
 
 

Het wonder is geschied.

Dank de KPN-er welke op de juiste knop heeft gedrukt.

 

Datum van overzetten
Uw mobiele nummer wordt overgezet naar KPN op: 21-01-2021. Deze datum hebben wij afgesproken met uw huidige mobiele aanbieder.

 

En het werkt.

Groet,

Johan


Bij contractwisseling van KPN een MKB naar KLN kleinzakelijk is nummberhoud geweigerd omdat het telefoonnummer en klantnummer niet overeen zouden komen. Ik heb dit telefonisch aangevraagd en alles door gegeven. Ik kreeg vrijdag aan het eind van de dag een mail om binnen 2 dagen te bellen naar de klantenservice, maar deze is niet bereikbaar in het weekend en vanaf morgen ben ik 2 maanden in het buitenland. Dit betreft een contractoverstap binnen de KPN!!! Ik kan nergens een mail sturen, de chat helpt niet, de telefoon heeft alleen voorgeprogrammeerde antwoorden. Ik wil het graag opgelost!! Dit is echt super frustrerend en kost enorm veel tijd, kost geld. Deze week heb ik al die keer met KPN gebeld om dit te regelen. Pas op vrijdag leek het gelukt, maar helaas kwam er die email. Kan iemand van KPN dit aub oplossen??? 


Dit is een vraag voor zakelijk, je bent hier bij de consumenten afdeling van KPN.

https://zakelijkforum.kpn.com/

Of 0800 0403 voor telefonisch contact, hier kunnen ze je gegevens niet inzien.