Skip to main content

Wie kan me helpen met het volgende: Afgelopen week zijn we in de KPN winkel geweest om het nummer van onze zoon aan KPN compleet toe te voegen. Volgens de dame in de winkel zal dit tot 24 uur kunnen duren voor dat het nummer zichtbaar is om MB’s te kunnen delen. Helaas zijn we 3 dagen verder en het nummer is nog steeds niet zichtbaar. Opnieuw toevoegen werkt ook niet. 

Hallo @JosienT ,

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en het telefoonnummer van jouw zoon? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 


Hallo @JosienT ,

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en het telefoonnummer van jouw zoon? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

 Hoi Noordzee,

De gegevens in het profiel zijn aangevuld. 
 

bvd,

Josien


Goedemorgen @JosienT, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het is inmiddels weer enkele dagen later, en als ik de gegevens erbij pak zie ik dat op 26 juli een nieuw 06-nummer aan de registratie is toegevoegd. Dus volgens mij is het alsnog goed gekomen, toch? :smile:


Goedemorgen,

Uiteindelijk is het inderdaad gelukt. Ik heb op mijn.kpn ingelogd via de computer en zag toen dat ik een aantal velden moest invullen bij het profiel. Via de mobiel ging dat om wat voor reden dan ook niet goed. Anyway: het werkt nu prima!

 

mvg,

Josien


Fijn om te lezen @JosienT! Het kan zijn dat je op je toestel niet alle opties zag bijvoorbeeld. Maar top dat het gelukt is :blush:


Reageer