Skip to main content

Goeiemiddag, beste KPN medewerker.

 

Ik wil graag mijn nr wijzigen. Is dat online mogelijkheid? Kan je me helpen?

Alvast dank.

 

Met vriendelijke groet.

Hi Ronny, welkom op het forum. 

Ik kan zeker helpen. Wil je dit doen in verband met overlast? Gaat het om het nummer dat nu nog eindigt op 183? 

Om je een nieuw nummer toe te wijzen heb ik ter verificatie nog de laatste 4 cijfers van je bankrekening nodig en de code die je zojuist via een sms hebt ontvangen, 1 van de 2. Ik heb het per ongeluk 2 keer verstuurd. 

Ik hoor graag van je. 


@Ronny3, dankjewel voor alle gegevens. Ik kan je bij deze een nieuw nummer toewijzen. Dan gaat dit wel per direct in, ik heb ook geen invloed op welk nummer je krijgt. Kan ik per direct je nummer omzetten naar een nieuw nummer? Of neem je liever nog een paar dagen de tijd om dit bekend te maken? Geef me een seintje wanneer dit kan worden gedaan. 


Ronny, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 


Beste Alex,

Fijn dat het nr omgezet kan worden. Wil je dit svp zondag 13 of 20 september in laten gaan?

Alvast dank.

Ik heb nog een vraag mbt dit nummer. Op mijn overzichtspagina (mijnkpn) zie ik dit product niet. Wel het andere nummer, thuis en internet. Hoe kan ik ook dit nummer zichtbaar krijgen.

 

Alvast dank voor je hulp. Vriendelijke groet.


Hi Ronny, dit kun je doen door het nummer simpelweg te koppelen/toe te voegen. 

Wat het wijzigen betreft, dat kan ik niet inplannen. Dus geeft de zondag dat je dit wilt doen hier een seintje, en dan maak ik het in orde.