Skip to main content

Beste heer, mevrouw,

Naar aanleiding van een mail van KPN dat mijn nummer en klantnummer niet goed gekoppeld is van de vorige provider schrijf ik deze mail. Ik wil mijn nummer behouden, omdat het een zeer belangrijk nummer is voor mij. Ik heb dit nummer al 25 jaar lang en ik wil geen nieuwe nummer.  Ik hoop dat jullie ervoor zorgen dat dit goed verloopt in het systeem. 
 

mvg, Kevser

Hi @Kevser12, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Ik begrijp uit je bericht dat je nummerbehoud hebt aangevraagd en bij KPN wil komen met dat nummer. Alleen gaat er iets niet helemaal goed.. Als het goed is staat in de mail ook wat je dient te doen om het alsnog wel goed te laten verlopen, die overstap. Het is nu wel een paar dagen later, mocht het nog niet geregeld zijn wil ik je aanraden om even te bellen met ons via 0800-0402. Dan heb je live contact met een collega en kan er gekeken worden of het nog opgelost kan worden!


Beste Susan, 

Dank voor uw bericht. Eergisteren heb ik contact gehad met iemand van de klantenservice. Ben goed geholpen en het probleem is nu opgelost. 

Groet, Kevser


Fijn @Kevser12! Ja bellen gaat op dit moment net even wat sneller. Maar goed om te horen dat het probleem is opgelost!


Reageer