Skip to main content

Hallo. Ik heb een abbo genomen bij KPN. Met nummer behoud nu heb ik een contract gekregen. Zonder de voordelen en met een verkeerd telefoon nummer  ik heb geprobeerd contact te krijgen. Maar er is totaal geen mogelijkheid iemand te vragen  dit vind ik niet nodig ik lees uit alle antwoorden op  KPN maar niet mijn vraag   John mewe 

Hi @foutcode 400! Ik snap goed dat je je eigen nummer wilt houden. Is het abonnement al actief? Verder kunnen we zelfs als dat zo is alsnog je nummer op de simkaart zetten. Dus er is nog geen man overboord. 🙂

Wel is het voor het oplossen in dit geval het handigst te bellen met onze klantenservice. Dit kan via 0800-0402. Spreek daar in dat het om nummerovername gaat en ze helpen je verder.

Kan je laten weten of het daarmee gelukt is? En als dat niet het geval is zou je dan je profiel in willen vullen? Dan kan ik je makkelijker verder helpen! 


Hallo @foutcode 400 bij nummerportering krijg je in de regel tijdelijk een ander nummer totdat op de dag van de portering zelf het oude  nummer actief wordt en het tijdelijke nummer verdwijnt.

 


Ik heb mijn  profiel gemaakt. Hoop dat het goed is gegaan.  Nee mijn abbo gaat de volgende maand in  dus moet nog even wachten denk ik.  Ik laat weten of het gelukt is. Dank je 


@foutcode 400 wat @JanD zegt vermoedde ik. En is gelukkig helemaal het geval.

Je mag de simkaart nog even in de la laten liggen. Per 4 juli wordt het nieuwe nummer op de simkaart gezet en verdwijnt het tijdelijke nummer. 🙂


Beste medewerker(s) van KPN, 

Dit is wel erg vervelend, ik heb gisteren mijn simkaartje ontvangen met nummerbehoud en ik zou het abonnement moeten activeren. Dit is goed gelukt en ik heb hiervan een bevestiging ontvangen. Het stomme is dat ik dus nu nog steeds niet kan bellen…?
Nu zie ik dat er een ander nummer bij mijn abonnement staat bij het inloggen van mijn KPN ID.
Ik vind het vervelend dat ik nu dus niet bereikbaar ben. Hoelang gaat het duren voor dat ik gebruik kan maken van mijn eigen mobiele nummer?
Altijd handig om te zeggen dat ik natuurlijk naar KPN zou kunnen bellen, maarja, dat gaat natuurlijk niet. 
Kunt u mij verder helpen? 

Met vriendelijke groet, 

LiekeF