Skip to main content

Nieuwe telefoon aangevraagd incl nummerbehoud, nummerbehoud direct goedgekeurd en datum wanneer overgezet zou worden ontvangen. Levering telefoon ging echter 2 x mis, mijn getrouwde naam stond op het contract ipv mijn meisjesnaam. Oude contract geannuleerd, nieuw contract aangevraagd (foor klantenservice), verkeerde “vinkje” door hun aangezet dus nummerbehoud ging niet goed. Na eindelijk ontvangen telefoon zelf gebeld met klantenservice weer nummerbehoud aan te vragen (zoals was afgesproken met klantenservice) echter het verkeerde klantnummer van Lebara doorgegeven en afgekeurd. Juiste klantnummer bij lebara opgevraagd weer gebeld met klantenservice en op de eoa vage rede kan het systeem blijkbaar nu ineens niet nog een x nummerbehoud aanvragen. Zou nagevraagd worden bij andere afdeling of dit op andere manier aangepast kon worden maar niets meer gehoord. Ik wil geen nieuw nummer maar alsnog nummerbehoud zoals ook de 1e x gewoon al was aangevraagd en goedgekeurd!!!!!!! Hoe kan dit opgelost worden. Ik ga niet vanaf volgende week voor een abonnement betalen met een nieuw nummer dus zonder nummerbehoud 

Hi @Gerlin50! Goed nieuws. We kunnen gewoon nummerovername aanvragen. Zolang het nummer dat je mee wilt nemen naar KPN contractvrij is komt dat goed.

Het is wel zo dat daarmee het nummer dat nu op de KPN simkaart staat komt te vervallen. Maar dat is wat je bedoelde toch?

In dit geval kan ik de aanvraag voor je doen. Wat ik nodig heb is je huidige klantgegevens en het mobiele nummer en simkaartnummer van het nummer dat je wilt behouden. Laat ook even weten per welke datum deze contractsvrij is.

Vul al die gegevens in je profiel in en ik doe de aanvraag. Het duurt een maand voordat het is overgezet. Omdat we de overstaptermijn moeten aanhouden. Je krijgt zoals je gewend bent een sms waarop je antwoord terug moet sturen. 

Laat je hier weten wanneer je de gegevens hebt aangeleverd?