Skip to main content

Via een sms heb ik te horen gekregen dat mijn nummerbehoud is afgewezen. Hierin stond ook dat ik binnen 2 dagen moest terugbellen, maar ik krijg niemand te pakken bij KPN. Ik hoor alleen maar een bandje waar gezegd wordt dat ik later moet terugbellen.

Afwijzing nummerbehoud ligt waarschijnlijk aan het feit dat ik al bij een andere provider nummerbehoud had aangevraagd. Echter heb ik deze provider binnen de wettelijke periode nog gecanceld door een aantal fouten en een erg slechte klantenservice.

Helaas is de KPN klantenservice dus ook verre van optimaal. Hoe kan ik binnen 2 dagen contact opnemen als ik alleen maar dat terugbel-bandje te horen krijg? Ook is er geen mogelijkheid tot email en is er niemand aanwezig voor de chat.

Belangrijkste op dit moment... Hoe kan ik ervoor zorgen dat KPN mijn nummerbehoud overneemt van de.provider die ik gecanceld heb?

Hoi @Arabella en welkom op het forum! Wat zuur dat je ons niet te pakken krijgt telefonisch. Dit moet wel telefonisch opgepakt worden, want via het forum kan ik niks doorvoeren of aanpassen wat nummerbehoud betreft. Je kunt ons doordeweeks tussen 8:00 - 18:00 bereiken en op zaterdagen tussen 8:00 - 17:00. De 2 dagen zijn inmiddels al voorbij, maar hopelijk lukt het nog om contact te krijgen en te regelen. 🙂