Skip to main content

Er was al eerder een JA verstuurd naar 6688 en deze was bevestigd. echter dat contract liep nog een jaar door maar we kregen later toch toestemming om eerder over te stappen en er moest weer een JA verstuurd worden. 

En nu kreeg ik een mail dat deze niet wordt meegenomen! en dat we een nieuw nummer krijgen.

Nu nemen jullie vandaag de telefoon niet op en morgen ben ik niet bereikbaar dus vandaar het forum.

@Casa Nova Dan moeten we dat even nalopen. Je stapt dus over naar een provider? Kun je dan ook het betreffende nummer dat overgaat in jouw profiel invullen?


Hoi, van Hollands nieuwe naar KPN


Heb het 06 in mijn profiel gezet maar dit is niet mijn nummer, dat is al overgezet.

Hier een screenshot.

 


Dank voor de toelichting. Ik zie geen actieve aanvraag voor het nummer in jouw profiel. Als dit nummer contractvrij is bij Hollandse Nieuwe dan kun je opnieuw een aanvraag indienen zodra het tijdelijke nieuwe nummer van KPN dan actief is. Ik zou je dan toch willen adviseren om contact te zoeken met 0800-0402 en dan inspreken dat je een medewerker wil spreken. Dan maken mijn collega's dat alsnog in orde.