Skip to main content

Het lukt niet op een iPhone om te sms-en. Ook niet via de instellingen van mijn huidige telefoonprovider en de nieuwe instellingen van mijn iPhone. Dus bevestiging met Ja naar 6688 is niet mogelijk, terwijl KPN nu vertelt dat al ik niet reageer, mijn bestaande nummer verloren gaat. Ik heb gemaild naar KPN, nog geen reactie. Dus daarom een noodkreet naar het Forum. Kan ik iemand van KPN aan de telefoon krijgen die dit voor twee nummers snel kan regelen. Er hoeft alleen maar een JA op de juiste plek terecht te komen.

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @go-C. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het niet lukt om naar 6688 te sms-en. Als je iemand wilt spreken hierover dan kan het beste telefonisch contact opnemen met onze klantenservice (0800 0402). Als je wilt dat ik je verder help, laat het dan hier weten en laat jouw gegevens en het mobiele nummer (+ klantnummer huidige provider) achter in het KPN Forum profiel. Het klantnummer mag je achterlaten in het “Persoonlijke Opmerkingen” veld. 


Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Als je onze hulp nog nodig hebt, dan horen we het graag!


Hoi @go-C. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het niet lukt om naar 6688 te sms-en. Als je iemand wilt spreken hierover dan kan het beste telefonisch contact opnemen met onze klantenservice (0800 0402). Als je wilt dat ik je verder help, laat het dan hier weten en laat jouw gegevens en het mobiele nummer (+ klantnummer huidige provider) achter in het KPN Forum profiel. Het klantnummer mag je achterlaten in het “Persoonlijke Opmerkingen” veld. 

Dank voor de suggestie om het 0800 nummer te bellen. Daar ben ik snel en effectief geholpen. Het werd meteen opgelost, waarbij de helpdesk uitermate veel geduld had. Hulde!


Wat goed om te lezen dat mijn collega's jou verder hebben geholpen. :blush: