Skip to main content

Beste klantenservice van KPN

Ik heb vandaag een simkaartabonnement afgesloten. Mijn huidige simkaart is een gratis lyca simkaart, ik moest Ja sms'en naar het nummer 6688 om te bevestigen dat ik mijn huidige nummer wil hebben, maar helaas wordt deze sms niet verzonden, ik heb het vaak geprobeerd maar het werkte niet en toen Ik was op de site aan het surfen en zag ook andere mensen.
Zij hadden mijn probleem.

Ik heb het tijdstip gekozen om mijn simkaart op dinsdag te versturen.

Als ik dit nummer  niet kan krijgen, wil ik mijn abonnementsbestelling annuleren omdat ik dit nummer wil. Wat moet ik doen?

 

En een ander probleem is dat ik een elektronische simkaart wil, en ik heb hiervoor gekozen bij het bestellen, maar nadat ik het registratieproces had voltooid, zag ik dat ze mij een normale simkaart wilden sturen.

Is het mogelijk om een ​​elektronische simkaart te ontvangen?

 

alvast bedankt voor uw hulp.

 

Admin: klantgegevens verwijderd i.v.m. privacy

Hallo @Marjan Sohrabi 

Dat lees ik inderdaad vaker dat het bij Lyca niet lukt om die sms JA naar 6688 te sturen. Lyca schijnt dat te blokkeren.

Weet je jouw klantnummer bij Lyca Mobile? Bel dan straks vanaf 08.00 uur met KPN klantenservice via het gratis nummer 0800-0402. Daar kan de medewerker de overstap met nummerbehoud ook voor je bevestigen. Daarvoor is dat Lyca klantnummer nodig. Aansluitend kan je meteen de wens voor simkaart / e-sim doorgeven.

Attentie: dit is een openbaar forum. Iedereen kan jouw telefoonnummer zien! Haal dat snel weg, via de drie puntjes rechtsonder je bericht en dan 'Bewerk'. Dat kan tot 1 uur na plaatsing.


Hi @Marjan Sohrabi,

Ik zie dat @RBxx je al goed op weg heeft geholpen en hoop dat het via de telefonische klantenservice gelukt is om alsnog nummerbehoud aan te vragen!

Wat betreft je vraag over de E-sim, neem even een kijkje in het volgende artikel:

 


Reageer