Skip to main content

Ja, ik heb afgelopen vrijdag een abbonoment aangevraagd bij mediamarkt en dan ook gelijk de sim gekregen ik heb het erin gedaan maar het werkt niet al bijna 7 dagen ik heb ook nummerbehoud aangevraagd dus ik zou graag weten hoe lang ik zou moeten wachten? En ik heb ook een ren mail gekregen van dat k naar 6688 moet sturen JA momenteel heb ik geen beltegoed kan ik dat dan ook via iemand anders nummer doen maar dan schrijven JA voor (en dan mijn nummer)?

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hoi @AichaKabba, 

Bedankt voor je aanvraag en welkom bij KPN! Wanneer je een aansluiting met nummerbehoud aanvraagt, wordt je simkaart actief op de dag dat wij het 06-nummer overnemen van je huidige provider. Om nummerbehoud te bevestigen, dien je een sms te sturen vanaf het 06-nummer dat je wilt behouden. Dit is om te verifiëren dat het te behouden 06-nummer van jou is en dat je er beschikking over hebt, vanaf een ander nummer “bevestigen” kan daarom niet. De sms naar 6688 is gratis, dus kan in de meeste gevallen ook zonder beltegoed worden gestuurd. Anders zou je even je beltegoed kunnen opwaarderen. 

Is opwaarderen geen optie of lukt het bevestigen van Nummerbehoud dan nog niet, kun je dan je gegevens invullen in je Forumprofiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN bij “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden? Verder wil ik je in dat geval vragen om bij je huidige provider je klantnummer op te vragen en dat in je Forumprofiel te vermelden. Dan zal ik vanaf hier een aanvraag voor Nummerbehoud starten die niet meer bevestigd hoeft te worden. 


Reageer