Skip to main content

 

 

L.S.

 

Dit slaat helemaal NERGENS op.

In de KPN winkel is duidelijk de afspraak gemaakt dat ik op mijn 2de toestel

NUMMERBEHOUD krijg, want moet 1 maand wachten op Vodafone.

Ik heb daar GEEN contract, maar Vodafone wil nog 1 maand profiteren van mij.

 

Ik heb KPN internet-TV-bellen- en nu dus ook mobiel bellen.

 

Dus meneer Jorg Kramer, hou op met dit soort verwarrende emails.

Ik heb al één toestel nu met nummer xxxxxxxxxx bij KPN dat al is ingegaan.

 

Mijn toestel met nummer xxxxxxxxxx wordt eind deze maand overgezet van

Vodafone  MET  NUMMERBEHOUD  naar KPN.

Dat is NIET geweigerd MAAR 1 maand UITGESTELD van eind Maart naar eind April.

 

Hoogachtend,

Drs, G. van Soest

 

Van: KPN
Verzonden: zondag 4 april 2021 03:01
Aan: ****
Onderwerp: Definitieve afwijzing overstapverzoek (ordernummer ****)

 

 
 
 

KPN

Geachte heer van Soest,

Kort geleden hebt u een nieuwe mobiele aansluiting bij KPN aangevraagd. Daarbij hebt u aangegeven dat u uw huidige mobiele nummer wilt behouden. Bij uw aanvraag hebben wij u herhaaldelijk verzocht om aanvullende gegevens. Tot nu toe hebben wij deze nog niet ontvangen.

Overstapverzoek geannuleerd
Wij hebben daarom uw overstapverzoek geannuleerd.

Uw nieuwe abonnement
U hebt een nieuwe simkaart ontvangen. Deze simkaart hebben wij aan uw nieuwe KPN abonnement gekoppeld met mobiel nummer ****. Wij hebben met u afgesproken dat de looptijd van uw overeenkomst op de ingangsdatum start. Daarom betaalt u vanaf deze ingangsdatum uw maandelijkse abonnementsgeld.

Hebt u nog vragen?
Dan helpen wij u graag op kpn.com/service.

Met vriendelijke groet,

Jörg Kramer
Directeur Klantenservice

N.B. Dit is een automatisch verstuurd bericht. Dat betekent dat een antwoord op deze e-mail niet wordt gelezen.

EF165AFWK7911

 

Admin: 06-nummer verwijderd en opgeslagen

Afgezien van het probleem doet u er verstandig aan de telefoonnummers snel te verwijderen voor er misbruik van gemaakt wordt. U kunt deze in uw profiel plaatsen wat alleen te zien is voor u en de medewerkers.


hoe kan KPN zo met haar klanten omgaan.

ten eerste is in de winkel duidelijk afgesproken dat ik NA 1 MAAND mijn nummer krijg op KPN 

ten tweede heb ik GEEN verzoek om informatie ontvangen.

ten derde kreeg ik bericht van KPN maar zonder mogelijkheid daar op te reageren.

immers met noreply@kpn.com berichten van KPN, dus WAAR is KPN mee bezig???


Joep, hoe doe ik dat ? waar moet ik die nummers verwijderen? en hoe kan er misbruik van gemaakt worden???


Op de drie puntjes klikken in het bericht en kies dan op bewerk. Het zou zo maar kunnen dat het nummer vindbaar is via google en dan staat het adres er ook wellicht bij.


Joep, bedankt. ik heb het gevonden. moest eerst weer opnieuw inloggen om de 3 puntjes te zien

 


Goed gedaan. Een moderator gaat reageren. Vul het profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen aan de slag.


Welkom op ons forum, @GvanSoest! Goed dat je ons gevonden hebt. Ik begrijp dat je in de winkel een abonnement met nummerbehoud hebt aangevraagd, maar nu krijg je een e-mail dat nummerbehoud is geannuleerd omdat we informatie missen. Ik kan me voorstellen dat je hier vreemd van opkijkt als je niet eerder een verzoek tot meer informatie hebt gekregen. Ik kijk daarom graag even met je mee.Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje wanneer je jouw profiel hebt ingevuld?