Skip to main content

Bij de aanschaf van mijne nieuwe toestel heb ik om nummerbehoud gevraagd. dat staat ook in de overeenkomst. Na overzetten van alle gegevens van het oude naar het nieuwe toestel blijk ik toch een ander nummer te hebben. Is dit tijdelijk? Ik wil beslist mijn oude nummer. Dat is overal bekend en staat ook op al mijn briefverkeer etc.

Goedemiddag @hanshuizing, Als het goed is heb je nadat je jouw bestelling gedaan hebt, een sms gekregen met de vraag nummerbehoud te bevestigen. Volg de instructies om je aanvraag voor nummerbehoud te bevestigen. Als dat gedan hebt krijg je van KPN een bevestiging per welke datum wij jouw nummer overnemen van de huidige provider. Zodra de Tele2 simkaart vervolgens niet meer werkt staat jouw nummer op de KPN simkaart en kun je die gaan gebruiken.


Bedankt Jeroen,

 

Het probleem is, hoop ik, inmiddels opgelost. Ik had wel om nummerbehoud gevraagd, maar er was kennelijk iets mis gegaan. KPN kon ook niet zeggen wat. Maar men heeft het gecorrigeerd en hopelijk heb ik volgende maand weer mijn oude nummer terug.

 

Hans Huizing