Skip to main content

Ik ben overgestapt met nummerbehoud van Symio naar KPN.

mijn overstapdatum/aktivering nieuwe abonnement is 16 november 2022.

omdat ik 15 november voor ca. 6 weken naar Curacao vertrek zou ik graag mijn nieuwe abonnement/aktivering eerder in willen laten gaan omdat ik bang ben dat ik op Curacao niet bereikbaar zal zijn.

is dit mogelijk ?

 

vr.gr. A

Ik ben overgestapt van symio naar Kpn.

mijn overstapdatum/aktivering  naar nieuwe abonnement  is 16 november 2022.

ik vertrek echter 15 november voor ca. 6 weken naar Curacao en zou graag willen dat mijn nieuwe abonnement eerder ( 14 november ?) in gaat omdat ik bang ben dat ik daar onbereikbaar ben.

is dat mogelijk ?


Admin: verplaatst naar je eigen topic


Hallo @Andey 

De overstapdatum wordt vastgesteld in overleg met de oude provider, rekening houdend met de opzegtermijn van 1 maand. Ik verwacht niet dat Simyo jouw nummer eerder vrijgeeft.


@Andey welkom op het KPN Forum! Wat RBxx aangeeft klopt inderdaad. We stemmen inderdaad met de oude provider af wat de eerst mogelijke datum is en ik vrees dat ik die niet naar voren kan halen dan. Ik kan niet beloven dat de overstap gaat werken maar je kan op de zestiende dan gewoon jouw toestel inschakelen met de KPN simkaart. Het is dan wel wijsheid om dit zonder actieve mobiele dataverbinding te doen om eventuele roamingkosten te voorkomen.