Skip to main content

Hallo, 

ik heb bij KPN een privé mobiel abonnement .

Van mijn voormalige werkgever schriftelijk bericht ontvangen dat mijn werktelefoonnummer  is vrijgegeven voor nummerbehoud.

Verzoek is om mijn privé abonnement om te zetten. 

Moet ik hiervoor naar een KPN winkel of kan deze wijziging telefonisch / via mail worden behandeld.

Hoor graag van U.

Groet Jaap

 

Hoi @liuwehert en welkom op het forum! Als ik je bericht goed begrijp wil je dat je werktelefoonnummer over wordt gezet naar je huidige privé telefoonnummer? Dus dat het werknummer het privénummer komt te vervangen? Wanneer dit nummer vrijgegeven is kan dit inderdaad geregeld worden door middel van een nummerwijziging naar een bestaand nummer, daarmee komt je huidige privénummer wel te vervallen. Je kunt dit telefonisch regelen via 0800-0402. 


Ook ik heb vandaag een kpn prepaid laten inschakelen vanaf tmobile door klantenservice en die gaven aan dat ik na 10 minuten mijn telefoon weer gewoon kon gebruiken. Whatsapp werkt maar de rest werkt niet, kan niet bellen kan niet gebeld worden etc. Ik heb 48 minuten met klantenservice aan de telefoon gezeten en nog kan ik niet bellen. 

Hoe nu verder?


Ik heb dus gevraagd om mijn oude telefoonnummer te behouden dat werd dan ook direct geregeld maar nu blijkt dat ik nog steeds het nieuwe simkaart 06- nummer heb en niet mijn oude eigen nummer. Ik kan dus niet gebeld worden door mensen die mijn oude nummer nog hebben. Daarom heb ik ook gevraagd om nummerbehoud. Ben ik nu door de klantenservice in de maling genomen?