Skip to main content

Gisteren een sms ontvangen dat mijn huidige nummer is overgezet naar KPN. Vandaag nog steeds niet bereikbaar. Klantenservice zegt niet te kunnen doen, want in het systeem staat het goed??! Kan ik hier misschien wel verder geholpen worden. Ben op dit moment onbereikbaar.

Ha @PieterKuipers, welkom! Wat jammer om dit te lezen! Werkt de simkaart van je oude provider nog wel of ook niet meer? Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, 06-nummer en klantnummer? Krijg je ook een bepaalde foutmelding in beeld o.i.d.?


Hi Marcia. Ben inmiddels bij een kpn winkel langs geweest. Blijkbaar had ik een simkaart moeten ontvangen van KPN? Echter heb ik nooit een simkaart ontvangen. Deze heb ik nu wel gehad in de winkel en die vertelde mij dat het nog 24 uur kan duren alvorens deze is geactiveerd. Even afwachten dus. 


@PieterKuipers Heb je vandaag een nieuwe simkaart ontvangen? Mocht de simkaart straks nog steeds niet werken. Zou je dan alsnog je gegevens kunnen invullen in je profiel? Graag ook het nieuwe simkaartnummer toevoegen aan ‘Persoonlijk Opmerkingen’. Dan activeren wij 'm handmatig voor je:blush:


@Lisa ik heb inderdaad vandaag een simkaart ontvangen in de winkel. De simkaart doet het nog steeds niet. Heb het simkaart nummer toegevoegd aan mijn profiel. Zou je kunnen laten weten wanneer deze geactiveerd is? 


@PieterKuipers Aaah, ik zie dat de simactivering inderdaad is geparkeerd. Dit kan inderdaad 24 uur duren. Het kan overigens maar zo zijn dat de simkaart om 00.00uur vannacht alsnog op actief wordt gezet door het systeem.  


Werkt de simkaart inmiddels @PieterKuipers?


Hi @Maja_ . Yes! Dank voor je bericht. Nadat ik eind van de middag helemaal geen bereik meer had even mijn telefoon aan en uit gezet en de simkaart werkt. Ik heb alleen in eerste instantie gekozen voor e sim. Kan ik hier dan nu alsnog gebruik van maken?


 

Hi @Maja_ . Yes! Dank voor je bericht. Nadat ik eind van de middag helemaal geen bereik meer had even mijn telefoon aan en uit gezet en de simkaart werkt. Ik heb alleen in eerste instantie gekozen voor e sim. Kan ik hier dan nu alsnog gebruik van maken?

 

Ah, goed nieuws!

Je kunt inderdaad kiezen voor een E-sim, in ons E-sim topic wordt uitgelegd hoe dit in z'n werk gaat :blush: