Skip to main content

Mijn vrouw heeft een zakelijk abo afgesloten inclusief iPhone 13 Pro met nummerbehoud.

Inmiddels is de telefoon geleverd door de vervoerder maar wordt het nummer niet van Tele2 naar KPN omgezet en het abo gestart omdat KPN vanuit haar systeem zegt dat het toestel nog niet geleverd is. Er volgen slechts wekelijks mailtjes dat het omzetten een week verschuift omdat het toestel eerst geleverd moet worden.

Na veel gedoe met de ‘robotmuur’ en uiteindelijk al 2x iemand van de service desk gesproken te hebben met veel wachttijden komt er maar geen oplossing.

Men is niet in staat een vinkje in het systeem te zetten dat het toestel en de simkaart geleverd is en dat het proces door kan. De service desk heeft niet de mogelijkheid of bevoegdheid dit te doen. Men wil kennelijk eerst het toestel traceren of het proces zit op een dead-end.

De service desk medewerker heeft een interne klacht ingediend nadat ook hij niet geholpen wordt. Deze is zelfs heel hulpbereid en belt privé over de status hiervan omdat we natuurlijk met geen mogelijkheid een medewerker aan de lijn krijgen via de reguliere service kanalen: menselijk contact is in deze tijd kennelijk taboe geworden.

We heeft gelijke ervaringen en weet hoe KPN te triggeren dat eea verder doorgestart wordt?

Hallo @RWT, 

Wat een ontzettend vervellende situatie.  Je bent helaas wel op het consumenten forum, en hier kunnen we helaas geen zakelijke klanten helpen. Ik begrijp dat je er met de helpdesk van de zakelijke klantenservice ook niet uit komt, ik raad je aan om dit zelfde bericht op het zakelijke KPN forum te posten. Ik ga ervanuit dat ze jou daar kunnen helpen met een oplossing. Heel veel succes!Â