Skip to main content
Beantwoord

nummerbehoud, kan niet sms'en

  • December 13, 2020
  • 5 reacties
  • 269 keer bekeken

Hi ik ben net bij jullie aangesloten met nummer behoud. Kwam van Tele2 en heb nooit pre paid gehad. Mijn oude mobiel zijn scherm is total los en de sim zit stevig vast. Nu heb ik wel een email ontvangen dat ik moet reageren om een SMS om akkoord te gaan met nummer behoud binnen 3 werkdagen. alleen kan ik dit niet doen! Enige idee hoe ik dit kan faxen? 

Groet karim

Beste antwoord door Erik van KPN

Dank voor het invullen @KarimKumar,  maar dat zijn helaas niet juiste gegevens. 

 Ik heb dan in ieder geval naam en adres nodig. Daarnaast jouw klantnummer bij Tele2 en het simkaartnummer. Die laatste twee mag je invullen in het veld ‘persoonlijke opmerking’.

 

Je hebt nu ingevuld je klantnummer bij ons, en het simkaartnummer van de nieuwe sim. Ik heb toch echt je klantnummer van Tele2 nodig. En idealiter het simkaartnummer van de oude sim, maar als dat niet lukt dan is het niet erg, Zolang ik in ieder geval je klantnummer van Tele 2 heb.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • December 13, 2020

Hoi @KarimKumar, welkom! De makkelijkste manier is met de sms. Kijk of je de simkaart toch niet uit het oude toestel kunt krijgen zodat je hem tijdelijk in een andere kunt steken om de sms te versturen. Als dat echt niet lukt, vul je forumprofiel in. Ik heb dan in ieder geval naam en adres nodig. Daarnaast jouw klantnummer bij Tele2 en het simkaartnummer. Die laatste twee mag je invullen in het veld ‘persoonlijke opmerking’.

Reageer hier als je dit gedaan hebt, dan kan ik dit handmatig door de back office laten doen.


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 13, 2020

Hey! De simkaart komt er echt niet uit! Heb mijn forumprofiel ingevuld super bedankt voor de reactie! 

Gr karim 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 14, 2020

Hey Erik heb het ingevuld hoop dat het gaat lukken! Groet karim


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 18, 2020

Hi Erik helaas nog geen reactie van je. Is dit gelukt? @Erik_ groet karim


Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 18, 2020

Dank voor het invullen @KarimKumar,  maar dat zijn helaas niet juiste gegevens. 

 Ik heb dan in ieder geval naam en adres nodig. Daarnaast jouw klantnummer bij Tele2 en het simkaartnummer. Die laatste twee mag je invullen in het veld ‘persoonlijke opmerking’.

 

Je hebt nu ingevuld je klantnummer bij ons, en het simkaartnummer van de nieuwe sim. Ik heb toch echt je klantnummer van Tele2 nodig. En idealiter het simkaartnummer van de oude sim, maar als dat niet lukt dan is het niet erg, Zolang ik in ieder geval je klantnummer van Tele 2 heb.