Skip to main content

L.S.,

Bij aanvraag voor nummerbehoud van een mij (in 2020) nieuw toegewezen Kruidvat prepaid mobiel nummer, geeft de medewerkster van KPN (via 0800-0402) aan dat dit nummer niet kan worden overgezet op mijn bestaande KPN abonnement, want “het nummer komt van de KPN”.

Eerdere forum berichten tonen een soortgelijk argument: 

In mijn geval is het nog iets vreemder, want Kruidvat Mobiel is toch een “eigen” organisatie???

Ik begrijp dus dat het euvel zit in een technische en/of administratieve horde, vraag is nu via welke route ik het beste iemand bij KPN kan vragen om deze horde voor mij te nemen?

Alvast bedankt!

Hallo @Ludo Stellingwerff Kruidvat maakt gebruik van het KPN-netwerk en KPN als provider moet jouw nummer gewoon over kunnen nemen. Ga desnoods langs bij een lokale KPN-winkel als je er telefonisch niet uit komt.

Succes.

 


Hallo @Ludo Stellingwerff Kruidvat maakt gebruik van het KPN-netwerk en KPN als provider moet jouw nummer gewoon over kunnen nemen. Ga desnoods langs bij een lokale KPN-winkel als je er telefonisch niet uit komt.

Succes.

Ja, precies. Het argument dat de mevrouw gebruikte was dan ook verbazend…  Dit wordt voorlopig een inschatting via welke route het me het minste tijd gaat kosten. Ik zie 3 mogelijke routes: Telefonisch, KPN winkel en via dit forum. Welke werkt het beste om voorbij de eerste lijn te komen?


Hallo @Ludo Stellingwerff de lokale KPN winkel werkt het snelst.

 


Hallo @Ludo Stellingwerff de lokale KPN winkel werkt het snelst.

 

Inderdaad, in KPN winkel was het geen enkel probleem. Conclusie: de call center dame had haar dag niet… Ze had het ook nagelaten om in mijn dossier een aantekening te maken van ons gesprek. Al met al, gebrek aan service. De KPN winkel daarentegen: prima geregeld.