Skip to main content

Wat gebeurt er als het mobiele abonnement van je kind met nummerbehoud door een andere persoon en andere provider overgenomen wordt? Ik zie verontrustende belbedragen staan in mijn KPN, met uitroepteken kosten buiten bundel?? Klopt niet, ik heb het abonnement niet gewijzigd. We hebben een standaard abonnement van 15,90 p.m. voor haar, nooit extra kosten buiten bundel gehad!  Wat is dit?? Ze woont nu bij haar vader die het nummer overneemt via Vodafone. De KPN klantenservice heeft geen inzage in mijn KPN zeggen ze, kunnen ook niet zeggen wat dat betekent. KPN zet mensen achter de telefoon die inhoudelijk niets kunnen zeggen, blijkbaar geïnstrueerd om af te schepen, 3x gebeld namelijk, ook met teamleider, mail sturen kan ook niet meer, chat is alleen voor gestandaardiseerde vragen, allemaal even eenzijdig en klantonvriendelijk!! KPN laat niets inhoudelijks horen, geen idee of deze bedragen, inmiddels  EURO 99,40, ook op de factuur verschijnen, lekker klantonvriendelijk! Het contract was opzegbaar per 9 december 2020, KPN heeft alleen een no reply berichtje gestuurd: Informatie over uw overstap: einddatum contract 09-12-2020, overnamedatum 06-01-21! Vader heeft de overname geregeld via Vodafone. En dan….. ???? Hoe gaat dat verder, moet ik nog iets doen, kind heeft al een nieuw Vodafone kaartje, kaartje werkt echter nog steeds niet, ook niet op overnamedatum 6-1.  Hoe zit dat???...  een betere communicatie naar de betalende klant is wel op zijn plaats, nu alleen eenrichtingsverkeer.

Goedemiddag @Woetina. Uit je verhaal maak ik op dat je extra kosten ziet voor het nummer van jouw dochter, maar dat het niet duidelijk is waar deze vandaan komen? Heb je inmiddels de factuur en specificatie ontvangen? Daar kun je precies zien waar de buitenbundel kosten voor zijn. 

Is het nummer inmiddels wel werkend bij Vodafone?