Skip to main content

Ik heb gisteren via Belsimpel een telefoon + abonnement afgesloten met nummerbehoud. 

Nu zijn wij op vakantie binnen de EU (SE) als dat gebeurt. Is dat een probleem? Want op de website staat dat KPN alleen het nummer kan overzetten als je in NL bent.

 

 

Hi @AHoff, welkom hier. 

Dat is inderdaad een uitdaging. Ik kan echter wel kijken of wij het nummerbehoud iets kan verplaatsen naar een later tijdstip, dat komt dan beter uit. 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? En vanaf wanneer zou het kunnen? 

Ik hoor graag van je. 
 


Dag @Alex_P , dank.

Allereerst wil ik het begrijpen. Waarom is het een uitdaging? Bij andere providers is dit geen enkel probleem. Waar zit het verschil in?

 

Ik zal zsm mijn profiel in orde maken.

Groeten,

AHoff


Wij doen dit om fraude te voorkomen, en dat gaat puur om het activeren. Als ik een gok mag wagen vermoed ik dat het bij Vodafone en T-Mobile wel kan omdat zij een internationaal netwerk hebben waar wij in NL opereren, maar dit weet ik niet zeker.

Ik lees het graag wanneer je je profiel heb aangevuld en per welke datum dit beter uit zou komen.

 


A, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.