Skip to main content
Beantwoord

Nummerbehoud sms 'ja' naar 6688 versturen lukt niet. Wat nu?

• April 24, 2022
  • 1 reactie
  • 540 keer bekeken

Het lukt niet de sms te sturen met JA naar 6688 bij oevrstap van (HEMA)prepaid naar abonnement. Kunnen jullie de koppeling in orde maken om mijn nummer te behouden? De nieuwe KPN sim zit al in de telefoon (in de winkel gedaan) maar nu kan ik nog niet bellen! In MijnKPN profiel heb ik bestelnummer mobiel en telefoonnummer toegevoegd. mvg

admin: titel aangevuld ivm vindbaarheid

Beste antwoord door Bram van KPN

Welkom op het forum @blokfluit! Dat kan ook handmatig. Daarvoor hebben we nog wel gegevens van je nodig. 

Vul in je profiel bij “Persoonlijke opmerkingen” het simkaart nummer in van je huidige prepaid. Zet daarbij ook de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer dat hoort bij de bestelling van je mobiele bestelling. 

Laat hier weten als je dat gedaan hebt. Dan kan ik handmatig de nummerovername laten doorlopen. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • April 26, 2022

Welkom op het forum @blokfluit! Dat kan ook handmatig. Daarvoor hebben we nog wel gegevens van je nodig. 

Vul in je profiel bij “Persoonlijke opmerkingen” het simkaart nummer in van je huidige prepaid. Zet daarbij ook de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer dat hoort bij de bestelling van je mobiele bestelling. 

Laat hier weten als je dat gedaan hebt. Dan kan ik handmatig de nummerovername laten doorlopen.