Skip to main content

Beste,

Ik heb vandaag gebeld dat ik de oude simkaart moet gebruiken om sms te sturen JA naar 6688 maar steeds lukte niet want ik heb helemaal geen netwerk. Met de nieuwe simkaart ook geprobeerd ook werkt niet. Was al weer te laat om kpn te bellen wegens werk. Ik heb denk ik nog 1 dag te gaan om JA te sturen. Als ik niets reageert krijg ik nieuwe mobiel nummer en dat wil ik niet want ik heb de nummer nodig en belangrijk ook. Dus graag een oplossing hiervoor.

 

Met vriendelijke groet,

Zan

Hallo @Izan 

Gaat het hier om de overgang met nummerbehoud van een andere provider naar KPN? Hoe lang geleden heb je het contract afgesloten?  Ik heb het verzoek om mijn nummerbehoud via 6688 te bevestigen meteen op die dag ontvangen en bevestigd.

Ik denk dat je je prioriteiten snel moet wijzigen. Bel morgenochtend vanaf 08:00 uur meteen met KPN 0800-0402 om te proberen jouw nummer nog “te redden”.


Hallo @Izan 

Gaat het hier om de overgang met nummerbehoud van een andere provider naar KPN? Hoe lang geleden heb je het contract afgesloten?  Ik heb het verzoek om mijn nummerbehoud via 6688 te bevestigen meteen op die dag ontvangen en bevestigd.

Ik denk dat je je prioriteiten even moet wijzigen. Bel morgenochtend vanaf 08:00 uur meteen met KPN 0800-0402 om te proberen jouw nummer nog “te redden”.

Bedankt voor de reactie.

Ja, een overstap van andere provider naar KPN. 1 week geleden aansluiting aangevraagd met nummerbehoud. Het probleem is dat mijn oude simkaart helemaal geen netwerk meer dus ik kon niet gebeld worden en ook geen sms kunnen krijgen. Ik heb in de middag gebeld dat ik met oude simkaart moet sturen naar 6688. Zo net gedaan maar helaas is niet afgeleverd omdat ik geen netwerk meer.

 

Ik hoop wel dat ik morgenochtend mijn nummer kan redden

 

Groetjes


Hoi @Izan, welkom bij KPN! Super leuk dat je voor KPN gekozen hebt.

Ik zie dat @RBxx je al van antwoord voorzien heeft. Heb je al telefonisch contact gehad? Is het gelukt om je nummer te behouden? 


Goedeavond,

Het is al geregeld!

Hartelijk bedankt!


Goed om te horen dat het goed gekomen is @Izan . Graag gedaan!!


Emporia geen netwerk beschikbaar.