Skip to main content

Beste,

 

Mijn huidige provider is Lebara.

Ik zit momenteel in het buitenland waar ik geen ontvangst heb, hierdoor kan ik geen sms versturen of gebeld worden.

 

is er geen andere manier om dit te bevestigen? behalve het versturen van een sms?


Hallo @MartinKlant 

Als bellen niet gaat, is de chat een optie. Ga naar https://www.kpn.com/service.htm en kies "Mobiel”. Daarna “Ik heb een andere vraag of wil graag contact” en dan staat de chat beneden op het scherm.

Je kan ook hier wachten op de reactie van een KPN moderator. Dat duurt meestal 1-2 dagen.
Vul daarvoor (privé) jouw forumprofiel in, dat is alleen zichtbaar voor KPN medewerkers.
Zet het 06-nummer en het Lebara klantnummer in het veld "Persoonlijke opmerkingen".


Hi @RBxx ,

Ik heb zojuist contact gehad met een medewerker via de chat. Mijn opties zijn als volgt:

  1. Abonnement annuleren.
  2. Abonnement door laten lopen en als ik eenmaal terug ben in Nederland het nummer omzetten.

Beide opties zijn niet optimaal. Was benieuwd of de sms controle op een andere manier bevestigd kan worden.


Hi @MartinKlant , ik verwacht dat een KPN moderator dit wel voor je wil bekijken. Zet de gevraagde informatie in jouw forumprofiel dan hoor je hoop ik snel meer.


Hi @RBxx ,

Ik weet niet wat het Lebara klantnummer is.

Waar kan ik deze vinden?

Fyi ik heb een prepaid kaart van Lebara.

 


Ok dan ligt het wat anders. Even geduld dan, een moderator heeft mogelijk nog opties.


Is goed, bedankt voor de reactie tot nu toe!


Hi @MartinKlant, welkom hier. 

Naast de sms kunnen we dit ook activeren, daar heb ik echter wel een klantnummer voor nodig van Lebara. Zou je dit ook aan je profiel willen toevoegen en laten weten wanneer je dit hebt gedaan? Dan ga ik voor je bezig.  


Hi @Alex_P ,

Ik heb mijn lebara klantnummer toegevoegd in mijn profiel onder persoonlijke opmerkingen.


Dankjewel voor je gegevens. Ik zie nu een abonnement dat vandaag is ingegaan, een 06-nummer eindigend op 875. Ik vermoed dat dit een tijdelijk nummer is tot we je eigen nummer kunnen overzetten. Herken je dit? 

Zo ja, laat het me weten. Dan ga ik het nummer van Lebara overzetten. 


Hoi @Alex_P

Ja klopt, het nummer is tijdelijk en is vandaag ingegaan.


Top, in al mijn enthousiasme ben ik even vergeten om je een paar gegevens te vragen. Dit puur ter verificatie voordat ik het nummer mag overzetten, is wettelijk verplicht namelijk. 

Zou je mij een privébericht willen sturen met je NAW gegevens, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer dat bij ons bekend is? Laat het me hier even weten wanneer je dit hebt gedaan, anders mis ik het door de vele berichten die ik (ongewenst) krijg. :relaxed:


@MartinKlant, dankjewel voor de gegevens. Ik heb de overname/portering aangevraagd bij de huidige provider en wacht nu op een goedkeuring ervan. Dit kan 24 uur duren. Zodra het rond is zul je een sms ontvangen met wanneer je de KPN simkaart kunt gebruiken. Laat het me hier weten mocht je maandag niets hebben vernomen van ons.