Skip to main content

Zoals in het gerelateerde topic, ik zie hetzelfde gebeuren alleen zijn we nu een jaar verder.

Kunnen jullie ok voor mij kijken wat er aan de hand is?

Zoals in het andere topic stond, deze gegevens heb ik opgenomen in mijn profiel: Bestelnummer, laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat je hebt opgegeven bij de bestelling, klantnummer van T-Mobile.

Hoi @Frank371 , de reactie van een KPN medewerker kan hier een paar dagen op zich laten wachten.

Je kan beter bellen met 0800 0402. Ondanks een mogelijke wachtrij verwacht ik daar sneller contact.

Daar kan het nummerbehoud ook geregeld worden en dan is sms JA naar 6688 niet (meer) nodig.

(edit)


Dankjewel. Dat heb ik gisteren al gedaan, en ze hebben het contract opnieuw opgevoerd. Daarmee is deze melding nog niet weg, en ik zag dat anderen hier wel bevestiging hebben gekregen. Ik wacht nog wel even, dan kan iedereen hier ook meegenieten.


Inmiddels toch gebeld, want de e-mail zei dat het nu binnen 3 dagen geregeld moest worden anders geen nummerbehoud…

 

Aan de telefoon, met tmobile abonnement nummer bij de hand, is het nummerbehoud alsnog in gang gezet. Half uur later van tmobile en kpn bericht gehad dat het verzoek nu in orde is.

 

case closed


Hoi @Frank371 , goed dat je er dan toch achteraan gebeld hebt.

Het proces met een vraag via sms en de bevestiging JA naar 6688 kan heel snel gaan. Bij mij was het nummerbehoud in 10-15 minuten geregeld. Maar in sommige gevallen (of providers?) gaat het fout. Dan is bellen een goed alternatief.