Skip to main content
Beantwoord

nummerbehoud telefoonnummer verkeerd

• August 27, 2021
  • 3 reacties
  • 71 keer bekeken

Hallo,

Ik heb zojuist 3 nieuwe simkaarten geactiveerd. Deze heb ik besteld met nummerbehoud. Nu kijk ik in mijn KPN-omgeving en zie ik 3 totaal andere (vreemde) telefoonnummers staan. Verandert dit zodra mijn contract bij jullie ingaat (27-09-2021, 27-09-2021 en 1-11-2021), of is er bij jullie een foutje ingeslopen?

Mvg

Beste antwoord door Anonymous

Hallo @NancyBG , KPN kent tijdelijke nummers toe totdat de portering op de betreffende data een feit is.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

• Antwoord
  • August 27, 2021

Hallo @NancyBG , KPN kent tijdelijke nummers toe totdat de portering op de betreffende data een feit is.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 27, 2021

Hallo @NancyBG , KPN kent tijdelijke nummers toe totdat de portering op de betreffende data een feit is.

Dat is een heel duidelijk antwoord, bedankt!

Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • August 29, 2021

Het klopt wat @JanD zegt! Als het goed is staat dit ook uitgelegd in een e-mail die je ontvangen hebt. Als een abonnement mét nummerbehoud besteld wordt, ontvang je - zodra wij reactie hebben van je huidige provider- een e-mail met daarin de datum dat wij het nummer mogen overnemen. Bij een abonnement dat contractvrij is is dit doorgaans de eerstvolgende maand i.v.m. één maand opzegtermijn.