Skip to main content

Graag hulp bij overname nummer binnen KPN. Nu zit ik met het nummer bij het bedrijf waar ik werk via KPN Een MKB. Het nummer zou overgenomen kunnen worden door privé abonnement (meerdere aansluitingen). Klantnummer doorgegeven waar zakelijk abo nu loopt. Eén maand opzegtermijn. Nieuwe SIM kaart geactiveerd. Echter wordt nummerbehoud alsnog afgewezen. Gebeld op maandag 20 juni en alles was in order. Echter alsnog definitief afgewezen. Donderdag jl. gebeld en mevrouw zegt dat nummerbehoud niet kan van KPN naar KPN. Mijn IT beheerder (waar we abo zakelijk hebben afgesloten) zegt dat dit onzin is… Kortom, ik wil mijn nummer behouden. Blijf bij KPN maar dan van zakelijk naar privé (sim-only). Wat is het probleem??? 

 

Hoi @Nummerbehoud afgewezen en welkom op het forum! Wat mijn collega aangaf klopt wel, nummerbehoud is alleen van toepassing als je van een andere provider overstapt naar ons. Wat je wel kunt doen om je abonnement van zakelijk naar privé over te zetten is een contractovername aanvragen. Dat had mijn collega die je telefonisch sprak ook aan kunnen geven. 😅 Met een contractovername behoud je je nummer gewoon, en gaat je abonnement van zakelijk naar privé. 🙂 Mocht je bij het aanvragen daarvan nog tegen dingen aanlopen, laat het hier gerust weten!