Skip to main content
Beantwoord

Nummerbehoud zakelijk nummer

• October 5, 2020
  • 7 reacties
  • 90 keer bekeken

Hey KPN,

Mijn oude werkgever heeft mijn zakelijke nummer vrijgegeven voor nummerbehoud na mijn vertrek. Ik snap alleen niet precies hoe ik nummerbehoud nu kan aanvragen op mijn zojuist geactiveerde nieuwe simkaart. 

kunnen jullie me in de juiste richting helpen?

alvast bedankt!

Silvana

Beste antwoord door Alex van KPN

HI Silvana, welkom hier. 

Ik denk graag mee. Wat nieuwe simkaart heb je nu van ons? Abonnement of prepaid? Heb je overigens ook een brief van je werkgever gekregen met daarin een code? 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag ook het 06-nummer noteren waar het om gaat. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 8, 2020

HI Silvana, welkom hier. 

Ik denk graag mee. Wat nieuwe simkaart heb je nu van ons? Abonnement of prepaid? Heb je overigens ook een brief van je werkgever gekregen met daarin een code? 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag ook het 06-nummer noteren waar het om gaat. 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • October 11, 2020

Silvana, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 16, 2020

Hey @Alex_P ,

ik was een paar dagen offline. Ik heb mijn profiel aangevuld met de relevante informatie, op dit moment heb ik een prepaid simkaartje van jullie. Laat het me even weten of je nog meer informatie nodig hebt! 

silvana

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • October 17, 2020

Zou je nog even willen kijken naar het klantnummer dat je hebt ingevuld? Ik zie maar 4 cijfers, dit hoort langer te zijn. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 17, 2020

Hey @Alex_P , ik heb de brief nogmaals bekeken, maar dit is het enige klant nummer die ik heb. Kan ik je een kopie van de brief sturen?

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • October 17, 2020

Graag, ik heb je een privébericht gestuurd. 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • October 17, 2020

Dankjewel. Ik heb dit in gang gezet en wacht tot het goed is gekeurd. Binnen 3 werkdagen zou het overgezet moeten worden. Laat je me weten als het donderdag nog niet zo is?