Skip to main content

Ookal heb ik nummerbehoud aangevraagd en die geaccepteerd is door kpn. Hoort er een tijdelijk nummer bij deze simkaart maar deze werkt ook helemaal niet.

 

Ik heb alle relevante gegevens ingevuld, me telefoon ook vaak zat opnieuw opgestart 

Hallo @Kimberly04 

In de bevestiging van KPN staat als het goed is de datum wanneer KPN het nummer overneemt van de ‘oude’ provider. Is die dag al aangebroken?

Tot die dag blijft het nummer actief bij de oude provider en laat je de oude simkaart in het toestel zitten. Op de overname dag wacht je tot die stopt en pas dan plaats je de KPN simkaart.

Het tijdelijke nummer van de KPN simkaart is alleen administratief, je kan er niet mee bellen. Dat zou ook extra kosten geven, want het valt buiten jouw abonnement bij KPN. Dat is nog niet begonnen.


In de bevestiging van kpn stond in de mail dat ik 5 februari dus vandaag over zou gaan. Kpn heeft zelf het abonnement bij mijn vorige provider opgezegd, mijn simkaart van mijn vorige provider is vandaag voor 11.00 uur niet meer in gebruik


Ai @Kimberly04 , ik lees in het privébericht wat je me net stuurde dat je precies gedaan hebt wat ik hierboven aangaf. Daar ligt het dus niet aan. Zo midden in het weekend is het precies het vervelendste moment hiervoor. Als mede forumlid (en klant, net zoals jij) houdt het voor mij hier op.

Ik zal vragen of een KPN moderator hier op dit moment iets kan betekenen.


Als u dat zou willen doen, ja graag.

 


Hi, ik heb inmiddels ook geantwoord in je eerste topic


Dan voortaan ook niet meer in de mail zetten dat er op zaterdag overgezet wordt met nummerbehoud. Hierdoor belangrijke telefoontje die ik helaas door jullie fout niet op kan nemen en niet terug mag bellen vanwege privé redenen


Ik kan geen uitgaande oproepen doen, krijg dab de melding u kunt geen uitgaande oproepen doen terwijl u een oproepblokkering heeft. Deze kan ik helaas niet uitzetten.

 

Gisteren hierover gebeld en die zeiden als het niet opgelost is moet je terug bellen. Wordt ik zomaar opgehangen door kpn

 

Het nummer is voor storingen en problemen, dit is een aardig probleem voor mij

*Admin: samengevoegd met reeds lopende topic