Skip to main content

Ik had gister een nieuwe telefoon besteld met de optie nummerbehouden maar ik wil dat nu niet meer. Hoe kan ik dat veranderen?

Hoi @Amaretoz 

Door zo snel mogelijk 0800 0402 te bellen en hopen dat het nog niet te laat is.
(ma-vr 08:00 - 20:00. zat. - 17:00 en zondags gesloten.)

Maar er is een troost, je kunt altijd een nieuw nummer aanvragen en dat is ook nog eens gratis.
Let wel, je oude nummer kun je daarna niet weer terugkrijgen en het nieuwe nummer gaat dan per direct in.


@huistijger Ze kunnen me niet nu helpen via dat nummer. Maar weet je misschien waarom ik geen ja kan sturen naar 6688 om wel mijn nummer te behouden. Ik las ergens dat wanneer je overstapt van lyca je een bepaalde klantennummer nodig hebt? Ik heb alleen prepaid lyca gehad geen abbo.

 


Die vraag kan ik je niet beantwoorden.
Misschien dat @PeterG  of @wjb dit kunnen beantwoorden. En anders  even wachten tot een KPN medewerker dit topic beantwoord. 
De klantenservice van de KPN is bereikbaar van ma-vr 08:00 - 20:00. zat. - 17:00 en zondags gesloten.
Ook de chat via  www.kpn.com/service (ik heb een andere vraag en wil graag contact > naar chat) heeft dezelfde bereikbaarheidstijden.


Goedemorgen @Amaretoz, als je toch geen nummerbehoud wenst bij jouw bestelling, kun je er ook voor kiezen om niet te reageren op de berichten voor het nummerbehoud. Dan zullen wij automatisch het tijdelijke nummer definitief voor je activeren. Uit je laatste bericht maak ik echter op dat je je bedacht hebt? En toch wel nummerbehoud wenst? 


Goedemorgen @Amaretoz, als je toch geen nummerbehoud wenst bij jouw bestelling, kun je er ook voor kiezen om niet te reageren op de berichten voor het nummerbehoud. Dan zullen wij automatisch het tijdelijke nummer definitief voor je activeren. Uit je laatste bericht maak ik echter op dat je je bedacht hebt? En toch wel nummerbehoud wenst? 

ik heb vandaag met de klantenservice gebeld en het is opgelost bedankt voor het reageren !