Skip to main content

Ook ik kan nummerherkenning niet meer aanzetten.  Ook sinds Telfort naar KPN .zie het graag opgelost. Toester Galaxy A5 2017.

Gr Wicky. 

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

 

Niet zo handig @Wicky Kleine :slight_frown:

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het mobiele nummer waar het om gaat, in het opmerkingenveld noteren. Dan kijk ik even met je mee! Je kunt er ook voor kiezen om gratis naar onze klantenservice te bellen via 0800 - 0402, op die manier heb je rechtstreeks contact met een medewerker die nummerweergave weer voor je aan kan zetten :slight_smile:

 


Ik heb geen reactie meer van je gezien @Wicky Kleine en hoop dat dit inhoudt dat je het al via een andere weg op hebt gelost!


Bedankt voor je reactie. Het is inderdaad al opgelost. KPN klantenservice gebeld. Zij hebben het intern opgelost. Alles werkt weer zoals het moet.


Ah helemaal super, top dat alles weer naar behoren werkt en bedankt dat je het nog even laat weten!


Hallo,

Ik heb precies hetzelfde probleem. Al meerdere keren telefonisch contact gehad met de klantenservice, zonder resultaat. Nu met nieuw toestel, en nieuwe simkaart, is het probleem nog steeds niet verholpen. Het zou fijn zijn als het opgelost kan worden.

 

Vriendelijke groet

Jessica


Ojee @JessiD, balen dat dit bij jou ondanks een aantal contactmomenten nog niet op is gelost :slight_frown:

Ik heb zojuist een instelling gewijzigd. Zou je het nu nog eens willen proberen? 


O super, het werkt weer! Dankjewel 😃


Jeuh, top! Graag gedaan :smiley:


Mijn nummerherkenning werkt ook niet meer door de omzetting. Nogal vervelend,  net als andere klanten reeds hebben aangegeven.

Zou fijn zijn als dit spoedig hersteld kan worden. Bvd.


@BGTSJ Ik neem graag even een kijkje voor je. Vul je je forumprofiel zo volledig mogelijk in, inclusief je vaste telefoonnummer? Laat het even weten als je dat gedaan hebt, dan weet ik dat ik je gegevens erbij kan pakken.


@BGTSJ Dankjewel voor je berichtje en het invullen van je gegevens! Het gaat om je nummerweergave van je mobiele nummer, toch? Ik heb een instelling voor je aangepast. Kan je testen of het weer werkt?


Het werkt eindelijk weer Alexandra!

Fijn. Dankjewel!