Skip to main content

Vanaf vanochtend lukt het niet om het nummer 06- ********* over te zetten naar kpn. Met klantenservice alles doorgenomen. uiteindelijk advies van hen om naar kpn winkel te gaan om daar nieuwe simkaart te koppelen. aldus gedaan. mij werd gezegd dat de nieuwe kaart over 1 uur actief zou moeten zijn. we zijn nu (17.17 uur) 1,5 uur verder en kan nog niet bellen. heel vervelend dus allemaal. wat gaan jullie hier nu aan doen? wanneer kan ik wel van mijn abonnement gebruik maken? ik ben overgestapt naar kpn om een verbeterde klant-ervaring te hebben…. graag  nu contact

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Wat heeft u al geprobeerd?

  • heeft u het toestel uit- en ingeschakeld?
  • bent u verbonden met het KPN netwerk?
  • is het contract met de vorige provider al beëindigd?
  • is het porteringsverzoek al goedgekeurd?

De snelste methode om dit op te lossen is nogmaals via de Klantenservice, telefonisch of via chatten. Zij kunnen in de systemen kijken, wij als klanten op dit klant-helpt-klantforum niet. Ik zou voor de zekerheid dus ook uw telefoonnummer niet online zetten maar zo snel mogelijk weghalen @tenkeet 


Hi @tenkeet, welkom bij KPN. Wat ontzettend zuur dat de overstap niet soepel verloopt :( 

Eens kijken wat het probleem veroorzaakt. Goede suggesties van JoeKL; 

Wat heeft u al geprobeerd?

  • heeft u het toestel uit- en ingeschakeld?
  • bent u verbonden met het KPN netwerk?
  • is het contract met de vorige provider al beëindigd?
  • is het porteringsverzoek al goedgekeurd?

Kan het zijn dat je contractperiode bij je oude provider nog niet is verlopen? 

We kijken graag even achter de schermen met je mee. Hiervoor heb ik je gegevens nodig; naam contractant, geboortedatum, mobiel nummer, postcode en huisnummer, wil je die aanvullen in je forumprofiel? En geef dan even een seintje, dan kunnen we ernaar kijken :) 


Hoi @tenkeet, we hebben niets meer van je gehoord. Is je nummer inmiddels al actief bij ons?


Reageer