Skip to main content

Beste,

Nieuw abonnement bij KPN genomen met nummerbehoud. Nu is nummerbehoud niet goed gegaan.

Kan dit nog achteraf geregeld worden.

 

Hi @Ebomad, welkom hier. 

Ik denk graag mee. Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Zou je het huidige nummer willen invullen en ook het nummer dat overgenomen had moeten worden?

Ik hoor graag van je. 

 


Profiel ingevuld.

En ik heb bij persoonlijke opmerkingen de nummers ingevuld.


Dankjewel, ik zie dat dit abonnement wel vanaf begin maart bij ons zit. Klopt dit wel? Ik vraag dit omdat we nu bijna 1 maand verder zijn. 


Dat klopt. Ik heb 10-03-2023 een abonnement afgesloten met nummerportering. Een dag later nog gebeld met kpn en was is orde. Achteraf dus niet. 


Als je naar je oude nummer belt, krijg je dan een gesprekstoon of ‘dit nummer is niet in gebruik?’

Heb je ook mobiel internet en werkt dit wel?


Het hele nummer is niet geporteerd. Zit nu nog bij de oude provider en moet dus alsnog over naar kpn. 


Had je wel een bericht van KPN ontvangen dat het nummerbehoud was goedgekeurd?
Nadat je de bestelling had geplaatst, moet je via SMS een verzoek hebben gekregen om de aanvraag van nummerbehoud te bevestigen met een sms JA naar 6688. Was dat gelukt?


Nee, want ik heb gebeld met een medewerker dat ik de mails kon negeren. Ik kreeg een mail dat de pieterig niet goed ging, gelijk gebeld en ze gaf aan het wel goed ging en ik de mail kon negeren. 


Pieterig=portering 


Dan is het kennelijk toch niet “goed gegaan” en zal @Alex_P verder moeten uitzoeken wat de mogelijkheden zijn.


Dan is het kennelijk toch niet “goed gegaan” en zal @Alex_P verder moeten uitzoeken wat de mogelijkheden zijn.

Dat ga ik doen. 

@Ebomad, zou ik nog de laatste 3 nummers van je bankrekening mogen? Heb ik even nodig ter verificatie. 

 


655


Dankjewel. Ik heb dit in gang gezet bij onze technische dienst, het kan een aantal dagen duren. Hou ook even je telefoon in de gaten, het kan zijn dat ze contact met je opnemen. 🙂