Skip to main content

Kan KPN  die nummers blokkeren die mij steeds om de haverklap bellen het zijn de nrs  030 20200830 ,03020200833,0352008723,0352008726(2x) callcenter. Wordt er beroerd van. Al een keer een nieuw nummer gekregen, maar helpt schijnbaar niet.

KPN mág geen nummers blokkeren.

Maar je kunt ze wel zelf blokkeren. Op je mobiel via de bel-app.

bel-app openen. Drie puntjes rechtsboven aanklikken. Instellingen. Nummers blokkeren.

Als je voicemail aan hebt komen ze dan direct daarop; je telefoon gaat niet over.

 

Al een keer een nieuw nummer gekregen, maar helpt schijnbaar niet.

Staat je vaste nummer doorgeschakeld naar je mobiele? Dan komen ze misschien via je vaste nummer. Daarop kan je ze (ook) blokkeren via de MijnKPN-app op je smartphone.


Hoi @Wiecher 1944, ik snap dat het ontzettend vervelend is. Echter kunnen wij zoals PeterG aangeeft geen nummers blokkeren. Dat kan je het beste zelf. Nu weet ik niet door wie je gebeld wordt, maar als het fraudeur/oplichters zijn, dan is het heel lastig. Die wisselen steeds van nummer. En maakt niet uit of jouw nummer niet te vinden is. Ze gebruiken computers en proberen gewoon alle mogelijke nummers. 


Dank je Bart , ik heb inmiddels de nummers geblokkeerd , zijn er nu al meer dan 10 stuks,

 Hoop dat dit helpt.

 Prettige dag verder.

 Met vriendelijke groet,

W. Pool