Skip to main content

Sinds enkele weken is het voor mij en mijn vrouw niet mogelijk om bepaalde nummers te bellen. Het betreffen "normale" (doorkies)nummers van het lokale ziekenhuis dus dat is best lastig.

Er komt wel verbinding tot stand maar je hoort de andere kant niet. Zijn horen ons ook niet. Bellen vanaf hun kant naar ons verloopt hetzelfde. Onze gsm's gaan over en als we opnemen horen wij hen niet, en zij ons ook niet. We hebben van KPN nieuwe simkaarten gekregen omdat dit vaak leidt tot oplossing van het probleem. Hierna konden wij wel het algemene nummer van het ziekenhuis bellen en zij ons ook. Echter, doorkiesnummers kunnen we nog steeds niet bellen en zij ons ook niet.

-er is geen enkele blokkade ingesteld op onze toestellen.

-factory-reset bood geen oplossing.

-met een simkaart van een andere provider doet het probleem zich niet voor.

Alle andere tips die op eerdere soortgelijke topics gegeven zijn ook geprobeerd , helaas zonder resultaat. 

We zijn dus een beetje door de oplossingen heen...…

 

Gr.

Bram.

 

 

 

@Bram_Schouten Welkom op het forum. 

Wat vreemd dat dit niet lukt. Mag ik vragen welke toestellen er gebruikt worden? 

En zou je voor mij ook je forumprofiel willen invullen met in ieder geval de mobiele nummers en een seintje kunnen geven als dit gelukt is? 

Dan ga ik uitzoeken of er iets is dat ik voor je kan betekenen! 


Hoi, dank voor de snelle reactie. Toestel is een Oppo A91. We zijn net langs een KPN winkel gegaan en die hebben het probleem voor nu kunnen oplossen. Als we voLTE uitzetten dan lukt het allemaal wel. We begrepen dat het een bekend probleem is en dat er gewerkt wordt aan een oplossing. 

Wellicht dat anderen met een soort gelijk probleem hier ook een tijdelijke oplossing mee hebben. :-)

 

Vr Gr, Bram.

 

 

 

Â