Skip to main content

Na een lange contractperiode bij Vodafone zijn we recent naar KPN Mobiel overgeschakeld met 5 aansluitingen. Dit omdat we voordelen zouden hebben omdat we ook KPN glas klant zijn voor Internet, TV en vast bellen.

Helaas liep deze overstap niet geheel soepel. O.a. de gegeven informatie, extra's en kosten bleken niet correct en volledig.

Dat is de reden dat ik mijn 14-dagen bedenktijd heb ingeroepen en de overstap ongedaan heb laten maken. Sinds die tijd ben ik aan het bellen met KPN om mijn 5 mobiele nummers terug te krijgen en een andere nieuwe provider te kiezen. Het bekende kastje-naar-de-muur. Bij Vodafone kennen ze onze nummers niet meer en bij KPN weet men ook geen raad. 

Wie (her)kent dit probleem en kan mij adviseren wat te doen?

Hoi @Amial en welkom hier op ons forum :)

Leuk dat je ons via deze weg hebt gevonden en hier je vraag stelt, al is de aanleiding natuurlijk een stuk minder. Je geeft aan dat de gegeven informatie, extra's en kosten niet correct en volledig waren; kun je dat nader toelichten?

En wat is op dit moment de stand van zaken, heb je inmiddels meer duidelijkheid kunnen verkrijgen wat betreft de status van je mobiele nummers? Wat geven onze collega's van de klantenservice (0800 0402) precies aan? En wat geeft Vodafone aan? 


De reden van mijn opzegging binnen bedenktijd is niet zo relevant want dan kan zelfs zonder reden. Laten we het er op houden dat ik allerminst tevreden was over de menselijke kant van de dienstverlening. De techniek was prima op orde.

De vraag is dan ook even simpel als duidelijk. Ik wens mijn vijf mobiele nummers terug te ontvangen om die naar een andere provider te brengen. 
 

ps. Jullie servicedesk is niet via Microsoft Teams te bereiken. Na het doorlopen van het menu (intoetsen KVK nr en inspreken vraag) hoor je dat er een technische storing zou zijn. Via mijn 076 nr (ook kpn) lukt het wel. 


Bedankt voor de toelichting @Amial!

Gaat het hier om zakelijke aansluitingen? Omdat je aangeeft dat je het KvK nummer in moest toetsen. Mocht dat het geval zijn dan moet ik je doorverwijzen naar KPN Zakelijk. Dit Forum is voor particuliere aansluitingen bedoeld en met zakelijke kwesties kunnen wij je vanaf hier niet verder helpen. Wel kun je daarvoor bellen met KPN Zakelijk op het gratis nummer 0800 0403 of deze vraag uitzetten op ons Zakelijke Forum