Skip to main content

LVVV schreef:

Als ik gebeld wordt op mijn nieuwe telefoon (Fairphone), dan staat er dat ik gebeld wordt door een onbekend nummer, terwijl het nummer onder een naam is opgeslagen in mijn telefoon. Ik heb alle instellingen van mijn telefoon al bekeken, maar zie niets dat dit kan verhelpen. Wat kan ik hieraan doen? 

Goedemiddag, ik zag deze vraag en dat omschrijft precies mijn probleem. Als ik gebeld word dan staat er anoniem terwijl het nummer van die persoon in mijn telefoon staat. Tot donderdag kreeg ik ook altijd een naam maar dus sinds 2 dagen niet meer. De persoon in kwestie heeft aan dat hij zijn nummerherkenning aan heeft staan. Hoe kan dit?

 

*Admin: eigen topic voor vraag gemaakt korigineel topic]

Hallo @Francisca79, welkom op het KPN forum! Dit kan mogelijk een instelling bij ons in het systeem zijn. Om dat uit te sluiten, wil ik hier graag eerst naar kijken. Ik heb daarvoor wel een aantal gegevens van jou nodig. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? Jouw mobiele nummer kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Als je hier een seintje geeft als je dit gedaan hebt, dan kan ik kijken hoe ik je verder kan helpen.