Skip to main content

 

Hi @Mitch-bos, ik heb meteen even voor je gekeken! Ik zag geen blokkade of iets dat uitgeschakeld stond.. Ik heb wel nummerweergave even uitgeschakeld en weer ingeschakeld. Dus misschien helpt dat! Wil je eens kijken of het, na het opnieuw opstarten van je toestel, nu wel weergegeven wordt?

 

Het heeft blijkbaar wel geholpen 😁 kan nu inkomende gesprekken wel weer zien. 

Hartelijk dank voor de hulp 

Hallllooooo ik heb kom gesproken en die zeiden dat ik mijn vraag hier neer moest zetten. Voor moderator @Susan_ ik heb hetzelfde probleem heb ook al nieuwe telefoon en nieuwe simkaart. Maar alsnog komen alle inkomende telefoontjes anonieme binnen ook degene in mijn contacten. Graag hulp hier in. 


*admin: afgesplitst

Hallo @Michael03, als de nummerweergave op jouw toestel aanstaat, dan gaat er aan onze zijde iets niet goed. Zou je jouw profiel willen invullen en mij hier in het topic even een seintje willen geven? Dan ga ik voor je aan de slag! 


Dank u ik heb met profiel geüpdatet 


hallo is er al iets bekend. Want het is en blijft een probleem. 


De Technische dienst is hiervoor aangestuurd. Je had inmiddels wel al iets mogen horen, dus ga ik navraag doen. Normaal gesproken mag je dan uiterlijk einde van de week bericht verwachten over de oplossing. 


Nog niks gehoord van technische dienst. We wachten nog even af


Hoi @Michael03, Jeroen is vrij, vandaar dat ik in jouw topic reageer. Ik heb je gegevens erbij gepakt. De melding staat open bij de Technische Dienst. Ik verwacht dat je deze week van ze hoort om je verder te helpen. Laat het maar weten als je iets hebt gehoord.


Hoi hoi ik weet niet wie wat gedaan heeft van jullie kant. Maar nu net zie ik wie mij belt. De nummers zijn niet meer anoniem. Ook mijn contacten (bijv moeder zus etc) daar zie ik nu ook de naam als ze mij bellen. Ik ben er helemaal blij mee. 😊😊