Skip to main content

Nummerweergave uitgaand werkt sinds verlenging abonnement niet meer. Ook niet in andere telefoon van partner die wel nummerweergave heeft. Volte checken bij KPN als geen blokkade op mijn Sim is. 

 

Goedemorgen @jan6181 en welkom hier op ons forum!

Het is natuurlijk niet onze bedoeling dat je nummerherkenning niet meer werkt nadat je hebt verlengd dus goed dat je hier melding van maakt. Fijn dat je je simkaart al in een ander toestel hebt getest, dat betekent hoogstwaarschijnlijk dat er ergens aan onze kant iets niet goed gaat/staat. Daarom kijk ik graag met je mee; zou je daarom je forumprofiel in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan?


Bedankt voor het invullen je profiel @jan6181 :)

Ik heb net een aanpassing voor je gedaan en ik verwacht dat de nummerweergave weer moet werken! Als jij nu iemand belt, dan zou diegene jouw nummer weer te zien moeten krijgen. Laat je me weten of dit ook daadwerkelijk het geval is?


Beste Jan, geweldige service. Nummerweergave weer zichtbaar. Heel hartelijk dank. Met vriendelijke groet Jan 


Beste Jan, geweldige service. Nummerweergave weer zichtbaar. Heel hartelijk dank. Met vriendelijke groet Jan 

Super, heel erg graag gedaan en mooi dat het weer werkt zoals je dat mag verwachten @jan6181 :)
Mocht je ons in de toekomst nog eens nodig hebben, laat het ons dan vooral weten!