Skip to main content

Hallo, ik heb met mijn iPhone 8 hetzelfde probleem. Na het wisselen van Telfort naar KPN werkt mijn nummerherkenning niet meer. Alles geprobeerd. Net een nieuwe simkaart ontvangen omdat volgens KPN de oplossing zou zijn. Helaas.  Zou graag wat hulp willen. 

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Ik help je graag verder, @Nummerherkenning! Ik neem aan dat de instelling nummerherkenning in jouw iPhone 8 geactiveerd staat? Mijn collega heeft in een ander topic uitgelegd waar je in het toestel dat zelf kunt aan,- uitzetten: 

Ik wil graag jouw aansluiting vanuit onze kant controleren: wil jij je klantgegevens toevoegen in jouw Forum profiel?
Graag jouw 06 nummer en klantnummer, postcode en huisnummer, geboortedatum van de contractant en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is? In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt.

Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik het voor je kan nakijken!


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het opgelost is. Anders hoor ik het graag!