Skip to main content

@Shyrin_ ik heb precies hetzelfde probleem, is het voor mij ook op te lossen? 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Goedenavond @MirjamH1978! Je reageerde onder een topic van ongeveer een jaar geleden, dus ik heb een eigen topic voor je vraag aangemaakt.

Welk probleem ervaar je precies, sinds wanneer en heb je al het één en ander zelf uitgesloten/ gecontroleerd? Kun je ook aangeven van welk type toestel je gebruik maakt en wil je ook jouw klantgegevens noteren in jouw Forum profiel? Graag jouw volledige naam, 06 nummer en postcode en huisnummer. Ik denk graag met je mee om het op te lossen!


Bedankt voor je antwoord, ik kon zo snel niet vinden hoe ik een eigen topic moest aanmaken. Ik heb het probleem al een tijd, heb kpn hier ook over gebeld. Het lijkt te zijn begonnen na een update van mijn simkaart eerder dit jaar. in ieder geval rond die tijd. Bij mij staat er dus altijd privé nummer ipv mijn mobiele nummer. 


Nou, zo is het ook opgelost toch?

Mocht je in de toekomst nog een topic willen openen:
Als je op de hoofdpagina van het forum zit, zie je rechtsboven de knop “Stel je vraag”: via die link kun je dan een nieuw topic openen! :smiley:



Nu terug naar je vraag: fijn dat jij jouw klantgegevens toegevoegd hebt, zo heb ik je nummer kunnen controleren. Nummerweergave stond aan onze zijde geblokkeerd: en ik weet bijna zeker dat dit dan door de update van de simkaart is gekomen (nummerweergave geblokkeerd is dan een standaard instelling) dus jouw nummer werd inderdaad niet meegezonden. Ik heb dat bij deze gedeblokkeerd: wil je eens controleren of je nummer nu wel zichtbaar is als je uitbelt? 


Ja! Het is opgelost! Wat goed zeg! 

Ben ook wel enigzins verbaasd dat het zo makkelijk op te lossen was blijkbaar.. In mijn eerdere gesprek met de klantenservice  gaf de medewerkster duidelijk aan dat het probleem niet bij kpn lag, misschien een aandachtspuntje.

Maar ik ben er blij mee, ze hebben nu geen excuus meer om mijn telefoontjes weg te drukken omdat ze denken dat ik een verkoper ben ha ha..

Bedankt voor het oplossen, fijne dag nog! 👋🏻


Super! Heel fijn! 
 

Maar ik ben er blij mee, ze hebben nu geen excuus meer om mijn telefoontjes weg te drukken omdat ze denken dat ik een verkoper ben ha ha..

:see_no_evil:
Fijn dat het opgelost is, heel graag gedaan! :blush: Je terugkoppeling geef ik door aan de collega die je gesproken hebt (als tip voor de volgende keer)!