Skip to main content

Inzake: officiële klacht / Marcel Imanse, bestelnummer KPN ***.

 

 

Geachte heer, mevrouw,

 

Tot op heden heb ik nog steeds niet mijn nieuwe mobiel (met nieuw abonnement) die ik via KPN heb besteld.  Het gaat om de gsm Samsung Galaxy S20 Ultra 5G Cosmic Black.

 

Wat is er toch allemaal aan de hand?????!!!!

 

  • bevestiging binnen van KPN vd bestelling van nieuwe telefoon met nieuw abonnement per mail
  • vervolgens mail van KPN binnen dat ik middels hun Mijnbestelling (een link van KPN) een bezorgmoment kan kiezen. Dit heb ik gedaan voor bezorgdag zondag 7/6/2020.
  • krijg vervolgens een sms van KPN 6/6/2020 dat de telefoon op zondag 7/6/2020 wordt geleverd middels koerier tussen 13.15u en 17.30u.
  • nogmaals 6/6/2020 een sms van KPN dat ik bij bezorging mijn bankpas en paspoort gereed moet houden.
  • het is inmiddels zondag 7/6/2020. Ik ben hele dag thuis, bel staat aan, alles is klaargelegd (bankpas, paspoort). 
  • Ik krijg een sms van Reviva op zondag 7/6/2020 om 14.07u dat de koerier ongeveer over 21min er is en dat hij/zij dan aanbelt.
  • Ik wacht niemand belt....niemand aan de deur geweest. Ik kijk terug op de cam.....koerier komt om 14.17u voor ons in de straat maar komt niet naar mijn huis, belt niet aan en rijdt weer verder.
  • Ik Reviva gebeld
    Zegt we plannen een nieuwe afspraak voor bezorging in dit zou dinsdagavond tussen 18u-21u zijn. Dit werd gecanceld door Reviva. Ik weer bellen met Reviva. Telefoon is manco werd er gezegd is nooit bij ons binnengekomen van KPN???!!! Maar er is inmiddels wel een geldbedrag van € 264,- bij mijn afgeschreven...terwijl er niets getekend is.....dit is FRAUDE van de medewerker/koerier!!!! Heeft de koerier de telefoon gestolen ??!! Of net daarvoor in het logistieke traject bij jullie....hoe kan dat?? De telefoon is wel bij jullie aangeleverd zegt KPN anders was er ook geen afspraak gemaakt en was de koerier ook niet voor komen rijden bij mij.
  • KPN gebeld zegt...bestelproces is afgerond. Telefoon alles is geleverd. Ik zeg NEE niets is geregeld heb nergens voor getekend....niemand aan de deur geweest, heb geen bankpas moeten overleggen, geen pintransactie gedaan, heb geen contract en geen kredietovereenkomst getekend. 
  • Ik Reviva gebeld...die zeggen de telefoon is nooit geleverd bij ons door KPN. Het staat op manco!
  • Ik KPN weer gebeld. KPN start onderzoek.

Hoe nu verder???? Ik wil gewoon mijn nieuwe telefoon en abonnement! Ik heb eigenlijk niets te maken met Reviva en KPN. KPN heeft jullie als koerier gecontracteerd en nu moet ik zelf alles uitzoeken??!! Het is nu reeds anderhalve week verder en nog niets!!

 

  1. Koerier is niet aan de deur geweest (wel gestopt voor ons huis op straat). Er moet dus een afspraak zijn geweest en telefoon want anders waarom komt de koereier voorrijden??!! Bewijs heb ik op camera dat koerier stopt maar niet ons pad op loopt maar doorrijdt
  2. Heb geen pintransactie van € 0,01 gedaan dit is aantoonbaar! Er is wel een bedrag nu afgeschreven van mijn rekening. Heb geen pas gegeven want koerier was er niet dus IBAN nr van mij is niet gecontroleerd
  3. kopie paspoort is geen sprake van is ook niet gecontroleerd niet gemaakt
  4. heb geen kredietovereenkomst getekend want koerier was er niet
  5. heb geen contract getekend
  6. heb geen bevestiging van de overeenkomst gehad want koerier is niet aan de deur geweest om contract te laten ondertekenen door mij

Ik vertrouw er op dat ik binnen 2 dagen een nieuwe telefoon van jullie heb en dat dit alles netjes geregeld is anders moet ik dit middels sociale media, kassaplan, consumentenbond etc. inclusief de videobeelden van de Revivakoerier met het hele gebeuren en verhaal vrijgeven. Zelfs zal ik aangifte doen bij de politie van dit gebeuren.

Hopelijk komt het niet zo ver!

 

Camera videobeelden heb ik opgeslagen en mocht u het nodig hebben kan ik deze u mailen.

 

 

Met vriendelijke groeten,

 

 

 

Hallo @MarcelImanse, welkom op het forum, goed dat je dit aankaart. Het lijkt me duidelijk dat hier niet dingen niet goed zijn gegaan en dat actie ondernomen moet worden. Wil je daarvoor je forumprofiel invullen en hier reageren als je dat gedaan hebt? Dan kunnen we dit samen met je oppakken. 


Dank je wel. Is gedaan.


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Wat een verhaal. Ik zie dat er inmiddels al een onderzoek gestart is door KPN. Ik begrijp dat je zo snel mogelijk jouw nieuwe toestel in ontvangst wilt nemen, maar helaas zit er op dit moment niets anders op dan het onderzoek af te wachten. Ik hoop dat je het toestel snel in gebruik kan nemen. 


Reageer